Rendelőnk minden munkatársa elkötelezett abban, hogy pácienseink számára családias légkört teremtsünk. Így szeretnénk hozzájárulni ahhoz, hogy betegeink már az első alkalommal leküzdjék a fogászathoz általánosan kötődő szorongásaikat. Orvosaink és asszisztenseink munkájuk során arra törekednek, hogy betegeink fogászati problémáira a lehető legkevesebb fájdalommal járó hatékony megoldást találjanak és mindezt a lehető legmagasabb szakmai színvonalon tegyék.
Ahhoz, hogy a legmagasabb szakmai színvonalon tudjunk dolgozni, munkatársainkat támogatjuk és ösztönözzük, hogy vegyenek részt különböző konferenciákon, továbbképzéseken és minden olyan szakmai rendezvényen, amely hozzásegíti őket a tudásuk fejlesztéséhez és az új, biztonságos technológiák, eljárások elsajátításához.
Folyamatos fejlődni akarásunk fontos eleme, hogy figyeljük betegeink elégedettségének mértékét. A megelégedettség mérése egyfelől jól jelzi, hogy szakmai elképzeléseink és szándékaink összhangban állnak-e pácienseink elvárásaival, másrészt a tőlük származó visszajelzések szolgáltatják számunkra a legobjektívebb képet munkánk minőségéről és minőségpolitikánk teljesülésének fokáról.
Fő célkitűzéseink:
- pácienseink igényeinek folyamatos nyomon követése és az igények magas szakmai színvonalon történő kielégítése;
- részletes, mindenre kiterjedő, a páciens érdekeit maximálisan szem előtt tartó betegtájékoztatás a páciens fogainak állapotáról, a szükséges beavatkozásokról, annak költségeiről és az esetleges kockázatokról;
- a fájdalom minimalizálása mellett betegeink magas színvonalú ellátása, amely hozzájárul a félelmeik eloszlatásához és egyben a bizalomra épülő orvos-beteg viszony kialakításához;
- a modern, nemzetközi viszonylatban is magas színvonalú infrastruktúránk folyamatos fejlesztése és munkatársaink folyamatos képzése.
Eszközeink:
- megteremtjük annak lehetőségét, hogy betegeink akár személyesen, akár anonim módon visszajelzést adhassanak a munkánkról;
- a munkafolyamatokkal és a munkatársakkal szemben meghatározzuk azokat a követelményeket és biztosítjuk azokat a feltételeket, amelyek a legmagasabb szakmai színvonalon történő munkavégzést garantálják és maximalizálják pácienseink elégedettségét;
- beszállítóinkkal, partnereinkkel szemben támasztott minőségi elvárások megfogalmazása és a minőségi elvárásoknak való megfelelés folyamatos nyomon követése
Minőségi munkánk és minőségpolitikánk egyik legfőbb eleme minden munkatársunk felelőssége és felelősségvállalása.
Fő célunk a hosszú távra tervezés egy emberközpontú stratégia mentén, amellyel igyekszünk pácienseink legmagasabb elvárásainak is megfelelni.