Garancia

A rendelőnkben átadott kezelésekre, fogművekre, anyagokra az alábbiak szerint vállalunk garanciát:

• ragasztott fém-kerámia pótlásokra (korona, híd, inlay): 2 év
  • ragasztott cirkónium-kerámia pótlásokra (korona, híd, inlay): 2 év (vagy 5 év kiterjesztett garancia a Cercon cirkónium fogpótlásokra)
  • ragasztott teljes kerámia héjakra: 2 év
  • teljes kivehető fogpótlásokra (protézisek): 2 év
  • részleges kivehető fogpótlásokra: 2 év
  • fogtömések: 1 év

Amennyiben a fent részletezett fogművek rendeltetésszerű használat mellett le-, vagy eltörnek, meglazulnak, megreped, elszíneződik, ingyenesen helyreállítjuk, megjavítjuk vagy kicseréljük azt.

• prémium kategóriás implantátum (Straumann, Alpha Bio) termékgaranciája: élettartam garancia
  • standard kategóriás (SGS) implantátum termékgaranciája: 5 év
  • Az implantátumokra készült fogpótlások garanciája megegyezik a ragasztott fogpótlásokra érvényes garanciális időkkel.
  • Az implantátumokra adott garancia nem terjed ki a felépítményre és az implantátumra került fogpótlásra, csak a beültetésre kerülő műgyökérre.

A garancia érvényesítésének további feltétele, hogy Ön:

• fogait megfelelően ápolja, az orvosa által javasolt szájhigiéniás előírásokat betartja,
  • kezelőorvosa által előírt ingyenes ellenőrzéseken (3 havonta, 6 havonta vagy évente) rendelőnkben megjelenjen,
  • legkésőbb 30 napon belül elvégeztesse azokat az állapotfenntartó kezeléseket (pl.: fogkő-eltávolítás, protézis alábélelés), amelyeket kezelőorvosa javasol
  • Fogpótlások, héjak esetén a kerámia leplezés illetve a héj védelmének érdekében az orvosa által javasolt harapáslazító sínt elkészíttesse és azt rendeltetésének megfelelően használja

A garancia azonban nem terjed ki:

• a kezelést követően kialakult, a kezelést megelőzően nem ismert allergiákra, fogbetegségekre, és azok következményeire,
  • extrém igénybevétel (éjszakai fogcsikorgatás, fogszorítás) következtében kialakult fogmű károsodásokra,
  • rendellenes használatból eredő károsodásokra, baleseti fogmű-sérülésre,
  • a fogművek azon károsodásokra, amelyeket más, nem rendelőnkben dolgozó személy (pl.: fogorvos, fogtechnikus) már javítani próbált.
  • Implantátumok esetén elveszti a garanciát, ha arra a pótlást, vagy a pótlás cseréjét más rendelőben végezteti, illetve ha annak javítását más rendelőben végeztette, illetve, ha az implantátum kilökődése valószínűleg a nem megfelelő szájhigiénia eredménye.
  • a gyökérkezelésre, a gyökérkezelés ugyanis annyira magas rizikófaktorú kezelés, hogy annak kimenetele a leggondosabb körültekintés mellett sem garantálható
  • a kezelés közben, vagy a kezelést követően szükségessé váló gyökérkezelésre. A fog élő szövetei a különböző fogászati beavatkozásokra előfordulhat, hogy gyulladással reagálnak, amely kellemetlen tünetekkel és fájdalommal járhat. A fog ilyen reakciója előre nem megjósolható, a leggondosabb kezelés mellett is esetenként előfordulhat gyulladás, amely a fog saját reakciója és nem feltétlenül a rosszul kivitelezett kezelés következménye. A fájdalom lehet múló, de lehet tartós is. Amennyiben a fájdalom tartós, úgy nagy valószínűséggel gyökérkezelés válik szükségessé.

Ahhoz, hogy a garanciális kivételek előfordulását minimalizáljuk, rendelőnk biztosítja Önöket arról, hogy a kezelések során kizárólag magas minőségű anyagokat és eszközöket használunk.

badge-316804_640