HT-Cirkónium koronák

untitled-1A HT-cirkónium koronák a cirkónium koronák teljesen új generációját képviselik.  Ezek a koronák porcelán leplezés nélkül, egyénre szabott festéssel, kizárólag nagy fényáteresztésű, angolul High Translucency cirkónium-oxidból készülnek. Segítségével olyan koronákat alkothatunk, melyeket nem szükséges kerámiával rétegezni, mégis tökéletesen hihető, az élő fog fényáteresztő képességével a leginkább megegyeznek. Ugyanakkor a digitális tervezésnek köszönhetően tökéletes anatómiai formájú és mértani pontosságú fogpótlásokat lehet létrehozni.

HT cirkóniumból készült koronákat azoknak a pácienseinknek ajánljuk, akik szeretnék a természetes és élethű fog élményét visszakapni, de a frontfogak területén több fog hiányzik, vagy eltávolításra vár, ami miatt a teljes kerámia koronával történő tökéletesen valósághű fogpótlás nem megvalósítható.

Ide valami megnyugtató szöveg kellene a kezelő orvostól! Sed purus purus, tincidunt eget malesuada et, molestie ut eros. Fusce blandit, sapien eu sollicitudin consectetur, ligula tellus pulvinar. Urna, quis facilisis magna dolor ac lacus. Mauris congue nec nisi sit amet malesuada. Vivamus sodales nunc et pulvinar bibendum. Morbi quis erat non odio suscipit imperdiet quis. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem.Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit.

Dr. Somogyi Zsófia